torsdag 8 mars 2012

Sockerslaven

Usch va klockan har hunnit bli mycke igen, antar att de blir lite så när Staffan är sjuk och går och lägger sig så tidigt och jag som är frisk tycker att de är för tidigt..

Måste verkligen sova strax, ska upp och skjutsa Staffans mormor Berit till tandläkarn i Fränsta. Kan ju också berätta lite kort om min dag när jag ändå sitter här.

Träffade Emma och Carro idag, vi fikade och pratade. De va så mysigt, måste även tillägga att jag bara drack the! Kände mig stolt över mig eftersom jag igentligen är en slav för socker, ok visst jag hade väldigt lite socker i teet men de va allt. Kan vara en bra början i kampen mot sockret :) 

Nej nu är jag trött, godnatt och sov gott allihop. Hej hopp gummi propp!


Fina tjejerna Emma och Carro ♥

Sockerråttan.. Haha, den här bjuder jag på ;)

Inga kommentarer: