torsdag 8 mars 2012

Syster ♥

Jag är så trött just nu, funderar ärligt på att gå och lägga mig. Får se hur jag gör. Dagen har annars varit bra. Började med att skjutsa Berit till Fränsta till tandläkarn, sen ville hon in på två affärer sen for vi hem till Ånge, blev bjuden på fika. Sen träffade jag Emma P och blev bjuden på te på konsum fiket.

Efter middagen så hade min lillasyster Ella musikal på sin skola, de va så bra att dom streamade den på sin hemsida, dock va inte ljudet så bra så jag förstod inte hälften av vad som hände.. :( Men de lilla jag hann se av musikalen innan de började lagga, så va Gabriella jätte duktig *stolt storasyster* :) 

Nu blir de snart sängen har jag bestämt mig för, fast först en jätte gammal bild på min fina syster yster

2009 (ursäkta kvaliten av bilden dålig skärpa och dåligt ljus men syster är fin ♥)

Inga kommentarer: