måndag 26 mars 2012

Torsdags

Har glömt att berätta om Torsdagen. Då åkte jag och mina brudtärnor Emma W och Ida till Östersund, skulle sy upp klänningen eftersom den va för lång för mig. Hittade även skor, och en väska till bröllopet. Så nu är hela min outfit klar!! :)

Köpte även ett band till håret. Köpte föresten ett par rosa örhängen till outfiten igår, kände att de blir hur fint som helst! Hänger ihop med blommorna och bandet och väskan :)

Vi hade iallafall hur mysigt som helst, är så glad att dom ville följa med. Föresten, hittade även lite presenter till brorsonen Odin, hoppas att han blir glad! Nu måste jag gå, ska göra mig klar för att hämta Sway från skolan idag, hon ska göra sitt första nationella prov.

Todeloo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jennu, du skriver för lite! :D Skärpning! Puss <3 /Emma

Jenny Nordlander sa...

Ja, jag vet! Ska försöka skärpa mig! :) Puss