torsdag 15 mars 2012

Listor och annat krafs

Jag kom på en sak, jag gillar att göra listor och sen kunna bocka av dom. Vet inte hur många listor jag har skrivit i mina dagar. Skriver listor om städning, vem som gör vad osv, fast mest "att göra listor", de är verkligen min grej. Haha, har tre pågående listor just nu om inte fler, skulle inte bli förvånad.. 

På tal om listor har äntligen gjort en lista med namn och telefon nr till toastmastersen. Haha, ännu en lista ;) Sen så har jag, med hjälp av många andra lyckats skrapa ihop musik till bröllopet för ungefär 5 timmar, men måste även fixa dansmusik.

Sen så har jag även börjat med massa annat som hör till bröllopet, men avslöjar inte allt! De går framåt, vilket känns bra. Har äntligen beställt skor, blev två par men tänkte bara behålla dom som jag ska ha. Nästa vecka så åker och mina tärnor till Östersund, jag ska testa allt till klänningen och mannen som hjälpte mig att hitta klänning(superduktig, erfaren) ska även sy upp den. Jippi va jag längtar!

Hade gott, igelkott 
Som i dom flesta fall så hör bilden inte ihop med texten, men bättre än ingen bild alls tycker jag.

Inga kommentarer: