måndag 12 mars 2012

Efter helg kommer måndag..

Tyckte att helgen gick lite för snabbt! Umgicks med min kära vän Emma W, vi hade så roligt! Skrattade och spelade kort, mysigt!

Igår (söndag) så letade jag fram 4 timmar med musik till bröllopet, hittade massor av fina låtar men de är många fina låtar som handlar om brustna hjärtan, de vill vi inte höra om den dagen :) Sen kom Sway. Sen så skjutsade jag Berit(staffans mormor) och hennes väninnor till Erikslund på dans.

Idag har jag hunnit med rätt så mycke måste jag ändå säga, mailat lite, ringt olika samtal, varit på affären två gånger osv.

Nu tänkte jag gå och titta lite i bröllopstidningarna, och fortsätta planera alla detaljer. Ha en fin kväll!


Bilden har inget med de här inlägget att göra men ville lägga upp nåt, och hur gulligt är de inte med baby fötter? Vilja heter den här underbara lilla tjejen med dessa små fötter :)

Inga kommentarer: