måndag 5 mars 2012

Tillbakablick

Idag (söndag) så har Swaysan, Berit och jag varit till hennes farmor och Stefan. Vi fikade och spelade kort sen blev vi bjuden på middag, hur gott som helst! Mums!! Sen så gick Sway och jag ut och jag skjutsade henne på en spark. De tyckte hon om!

Senare kom Staffan hem, vi for hem och hämtade han och sen åkte vi och lämnade en inbjudning till Petter och Elisabeth, de va trevligt. Vi träffas alldeles för sällan bara! Men får försöka göra nåt åt de.


Funderar på om jag ska lägga upp några bilder eller inte.. Eller varför inte, trist utan bilder! Vill ni se bilderna större så är de bara att klicka på dom.

2011




2010




2009






2008

2007



Här är lite bilder från Staffans och mitt liv tillsammans, de tog tid att hitta nåt från varje år eftersom jag har så mycke bilder. De kommer bilder från i år fast dom kommer senare. :)

2 kommentarer:

Emma Wikander sa...

Vilka härliga bilder på er! :D Är så glad för eran skull! :D <3

Jenny Nordlander sa...

Tack :D Ja, jag älskar bilder på oss :) Tack! :D Mår så bra ♥