fredag 9 mars 2012

Lite bröllops snack


Har kommit på en sak, jag har inte skrivit så mycke om bröllopet i den här bloggen än.. Men vill ju inte skriva för mycke så jag avslöjar allt samtidigt som jag vill berätta allt :)

Men såhär mycke kan jag ju säga: inbjudningskortena är iväg skickad och utdeled. Klänningen min finns i Östersund. Frisör, sminkös och florist är klart. Vigselförättaren är bokad och tärnorna har beställt sina klänningar. Skorna är snart fixade, ska beställa dom(de blir platta, vill inte ha ont i fötterna och dessutom så blir de inte så stor skillnad på min längd ändå).

Håller på och letar efter klänningar till blomsterflickorna som är Sway och min lilla syster Alicia, dom kommer att vara så söt! Och brudtärnorna Ida och Emma kommer att vara så fin :)

Fast däremot så har jag inte hittat några örhängen än, de är bara de som är kvar för att jag ska ha min "outfit" klar för den stora dagen. För jag ska ha något nytt, något fått, något lånat och något blått. Klänningen är ny, har ett örhänge till mitt hål uppe på örat om ni förstår va jag menar har jag fått, och något blått kommer de att finnas på strumpebandet. Men vill låna ett par örhängen som antingen är rosa eller "vit, typ glittrande sten" eller så.

Nu ska jag åka och hyra film, berättar mer om planerna en annan dag, kanske imorn eller nåt. :D


Sway och Alicia 2010, innan och efter en tripp till Grönan.

Inga kommentarer: