måndag 26 mars 2012

Helgen som va

Helgen som va har varit hur bra som helst! I fredags så va jag och Carro bjudna till Emma P på myskväll, de va hur mysigt och roligt som helst! De gör vi om snart ♥

I lördags så premiärgrillade vi med Daniel och Ullis. Vi spelade dessutom några roliga sällskapsspel. Hur skoj som helst!

I går(söndag) så åkte jag, Staffan och Ek till stan. Vi köpte massa saker till bröllopet :) Staffan fixade kostym, han va så sjukt snygg i den, löjligt snygg faktiskt! Men han är alltid så fin! ♥ Och även Ek tog och köpte sig en kostym m.m, dom kommer va så fin! 

Skor fixade som också. Vi beställde våra vigselringar... :D Ser fram emot att få ha min ring, så fin! Papper osv hann jag också fixa :) Så vi hann verkligen med mycke tycker jag. Fast resan började inte så bra eftersom jag vaknade under sängen men de gick fort över med fina ord från Ida ♥ och även från Staffan, Ek sen när jag sa varför jag va på så dåligt humör.  

Lejonet har inget med bilden att göra men orkade inte fixa nån bättre just nu

Inga kommentarer: