onsdag 21 mars 2012

De ordnar sig

Jag ska bara berätta att hon som ska fixa min bröllopsfrisyr hade svarat på mitt mail, så skönt! Tror jag va på lite dåligt humör när jag skrev förra inläggen :) Men nu är de mycke bättre, eller ja jag va väl inte på dåligt humör men ja ni fattar.

Jag måste ju även erkänna att jag upptäckte att jag tydligen inte hade skickat nåt mail till fotografen(fast jag skrev ett mail men måste ha missat att skicka de till honom). Snacka om att jag ska skämmas! Och jag som sitter här och skriver att jag är besviken på honom och så har JAG klantat mig! Hahahaa.

Så jag måste ta tillbaka en del av de första inlägget jag skrev idag!

Ikväll ska vi på fotboll och sen har Staffans chef fixat mat till oss. Han är så himla snäll och givmild!Nu ska jag fortsätta umgås underbara Ida ♥

Inga kommentarer: