onsdag 21 mars 2012

Katastrof!

Oroar mig just nu.. För fotografen som vi ska ha har varken svarat på mina samtal eller mail, de känns ju betryggande.. 

Och hon som ska fixa blommorna svara inte på mitt mail om när vi ska träffas och prata om buketten och hon som ska fixa mitt hår har inte svarat på mitt mail om när vi ska prova frisyren. :(

Och hon som ska sminka mig va inte i affärn igår när jag skulle in och prata med henne, men fick hennes nr så jag kan ju ringa henne iallafall. Men mailen skickade jag för ett par dagar sen så dom måste ha kommit fram! Men just nu känner jag mig besviken på dessa som har har en så viktig roll för att de ska bli bra.. Allt känns verkligen som skit just nu! Jaja,  dom hör säkert av sig...


Drömde föresten om bröllopet, allt va en katastrof.. De rullade in mörka moln precis när jag skulle göra sig i ordning, blommorna va inte fixade så på morgonen så sprang jag och två till runt i blomster affärer och försökte få tag på rosa blommor, men de fanns bara små rosa kvar och en del va trasiga.

 Vi hade glömt att göra placeringskort. Min slöja(ska inte ha slöja på riktigt) hade en svart plastsak som hängde längst ner på slöjan och den som man sätter fast i håret va en röd plastgrej, dessutom hade slöjan fått en fettfläck! Ja, allt va katastrof, de va inte roligt! Dessutom trodde jag att de va på riktigt innan jag vaknade och insåg att de bara hade varit en hemsk mardröm!


Såhär vill jag ungefär ha min frisyr, fast ska ha ett brett babyrosa band som rosett istället. De känns som jag!

Inga kommentarer: