söndag 17 februari 2013

Vårt hem

Tänkte lägga upp bilder på va vi har gjort i vårt hus sen vi flyttade in i maj förra året :) Lägger upp före och efter bilder, fast de kommer mer senare.
Börjar med toaletten nere,
före:



Efter:


Lite trist att jag inte knäppte exakt samma vinkel på bilder som de va på före bilderna. Alla bilder är inte jätte bra heller, har ofta glömt att ta före bilder när allt är kvar på väggarna osv.

Nästa jag lägger upp är Sways rum:
Före:



Efter:



Men de är inte riktigt klart, ska upp lite hyllor och sånt.

Nästa rum är matrummet,
Före:




Efter:







Såg att jag inte hade så många bra efter bilder på vardagsrummet och på toaletten uppe så de måste jag fixa innan jag lägger ut några bilder. Eller känner att jag vill ha de så iallafall.
Så nu har ni fått en liten inblick i hur de ser ut hemma hos oss. Köket och sovrummet och kontoret är inte fixade alls så dom kommer senare. 
Tjingeling

2 kommentarer:

Emma sa...

Så fint verkligen! :D <3

Jenny Nordlander sa...

Tack. Vi är nöjd! :)