onsdag 27 februari 2013

Sol

Idag är de så underbart väder, de är strålande sol och snön har smält bort ganska mycke! Tror dock att vi kommer få ny snö snart, de är ju trots allt bara februari fortfarande. Jag blir alltid på sånt strålande humör när de är sånt här väder, blir så glad, tom fnittrig och allt känns underbart! Brukar vara på bra humör men de blir extra  bra såna här dagar. 

Är väldigt sugen på att åka till stan idag och titta på golv och kanske tapeter. Vill göra om i köket och hallen nu! Kommer att bli super! Har förresten funderingar på de där med färgen igen.. Haha, tankarna hamnar ofta mot brun hållet, just ju är jag väldigt inne på nån cafe latte liknande färg.. Hihi va kul de här ska bli!

Fick ett samtal av en underbar person idag.. Min älskade vän Stina ringde, hon och hennes kille Staffan kommer hem till påsk och så ville hon träffas. Va roligt!! Blev ännu gladare när hon sa de, och dessutom är jag ledig precis den dagen så de passar toppen att dom kommer då! Längtar efter den 26/3 ♥

Nu ska jag gå och bädda sängen, och plocka lite. Ha de gott, igelkott! 
(förlåt för de inte blev nån bild, orkade inte leta fram nån just nu.)

Inga kommentarer: