söndag 17 februari 2013

Beställde

Satt förut och beställde lite grejer till toan uppe. Blev några hyllor, krokar och lite annat smått och gott. Längtar tills vi får de så vi kan göra klart inne på toan. Fast klart blir de inte förrän jag får bort badkaret därifrån som de blir helt klart. Längtar tills de och så längtar jag tills jag fått golv till källaren. Vi har just nu en grön heltäckningsmatta som ser ut som gräs i färgen. Inge fel på gräs, jag vill bara inte att vårt golvet ska se ut så. 

Sen längtar jag tills sommaren då de är varmt och härligt men även för att då ska vi göra om i köket! Ska byta kakel och måla köksluckor och massa annat fint! Dessutom har vi två mega stora skåp som står i hallen, dom ska vi ta bort, så de blir luftigt och fint mellan hallen och köket, har velat gjort de sen dag 1 men vi bestämde oss för att måla skåpen. Men nu har vi(jag) bestämt att skåpen och väggen ska bort! Kommer att bli såå bra!! Längtar! Vill dock helst göra allt NU! 

De är verkligen de här jag tycker är roligt :D och att fota så klart! De är är sånt jag mår bra av att få göra. Tycker att de är roligt att hålla på och måla och tapetsera. Ska börja kolla på tapeter imorn när jag städat klart. Nu blir de sängen, godnatt på er ♥ 

Bild från när vi va till Egypten på våran kärleks semester 2010 ♥

Inga kommentarer: