måndag 18 februari 2013

Trötter idag

Den här dagen har inte alls varit som jag tänkte att den skulle vara. De hela börja med att Staffan väcker mig typ 01.30 inatt av att han inte mår bra och frågar vart vi har en hink. Sen visar de sig att han har blivit magsjuk eller nåt annat i den stilen, stackaren! Sov inge vidare. Hatar magsjuka eller om de va matförgiftning de vet jag inte riktigt men hatar allt som har med att spy att göra. Han har varit helt utslagen hela dagen! 

Jag skulle egentligen ha jobbat men sjukanmälde mig eftersom jag inte mådde bra(har inget att göra med de som Staffans har), har inte mått så bra sen torsdags bara. Måste nog ringa vårdcentralen imorn om de inte blir bättre för min del. Dessutom ville jag inte lämna Sway heller, Staffan hade inte orkat laga middag och dessutom inte så bra om han hade gjort de heller. Har haft huvudvärk hela dagen, troligen pga för lite sömn. 

Så jag har inte orkat städa som jag skulle, ville ju ha gjort de tills syrrorna kommer imorn. Förresten, trodde att dom inte skulle våga komma hit pga magsjukan eller vad de nu än är Staffan har fått. Men när jag berättade om de så va de ingen fara, dom skulle ta speciella piller som dom har som gör att man inte blir magsjuk. Hoppas bara inte att jag eller Sway åker på de, fast vi har inte gått på samma toa så vi borde klara oss :)

Har inte haft en tanke på att kolla på tapeter heller idag, just nu är jag alldeles för trött för att göra de så de får bli en annan dag. :) Kollade min mail nyss, mina paket från Ellos har skickats :D Så dom borde vara här tills imorn eftersom jag tog express utskick. Sen har även en grej till katterna kommit, ska gå och hämta ut den imorn, berättar om den mer då. 

Nu måste jag verkligen antingen gå och lägga mig eller gå och vika tvätt, men har inte ork eller tid att sitta här. Ha de bäst, flodhäst!

Inga kommentarer: