måndag 25 februari 2013

Ändringar

Vi såg filmen "Ted" igår, den va lite för mycke på en del ställen för min smak, fast de va lungt skrattade tok mycke på vissa ställen. Ska jag bedöma filmen så va den ändå ganska rolig och bra. 

Har äntligen rensat och fixat iordning i städskåpet. Vi hade liksom ingen ordning där när vi flyttade, man bara packade upp från kartonger och in i skåpet. Så de har sett ut så sen vi flyttade till huset. Haha, skönt att äntligen fått ordning och reda där i. 

Alltså jag älskar såna här dagar som idag. Har jobbat, slutade halv ett. Träffade Staffan en snabbis när jag va och hämtade bilen, handlade. Efter de hämta jag upp Sway på skolan, sen laga mat, städa och rensa i skåp mm. Så skönt när man känner att man fått mycke gjort.

Har nog ändrat mig angående färgen i köket.. Är jätte sugen på en speciell havsblå/grön färg. Den är så fin, fast vet inte om de skulle bli mörkt, iof gör de inte så mycke skulle kunna bli så snyggt! Och vem bryr sig förresten om de blir lite mörkt, de är vårat hus gillar mörka färger. Dessutom så kommer skåp luckorna i köket bli vit. 

En sak är störande, har inte lyckats hitta nåt kakel som jag vill ha, fast de gör inte så mycke eftersom vi inte ska byta kakel förrän tills våren/sommaren. Funderar på att åka till stan i helgen och börja leta golv, gillar att ha saker klar.

Hade förresten några oöppnade såna här Buffé tidningar som man får från Ica, hittade några 25 kr:s checkar,  de va ju bra tänkte jag! Tänk va lite som kan göra en nöjd.



Hahahaa, bjuder på den här, har inte fotat så mycke på nån dag så har inga nya bilder att lägga upp, tycker att de är tråkigt att inte ha bilder. Lillasyster som knäppte den.

Inga kommentarer: