söndag 17 februari 2013

Minnen och egoboost

Har suttit i ca 1 och en halv timme och tittat på gamla bilder från goda tider. Jag blev lite förvånad men va snygg jag va på vissa bilder.. Haha alltså de där låter jätte konstigt men borde verkligen börja sminka mig mer som jag gjorde förr, kändes som man brydde sig mer om hur man såg ut. Nog för att jag gör de nu också men ja ni fattar kanske. 

Döpte om en hel mapp till "Jennys snyggperiod" Hahahaaa! Bra att ha för lite inspiration. ;) Roligt att jag va korthårig och  inte hade svart hår, utan chokladbrun. Ropade in Staffan och sa, "titta va snygg jag va, borde jag inte klippa mig och färga håret brunt igen", till svar fick jag "ja du va snygg men du är snyggare i svart" haha va gullig han är. Ska iallafall bli brun igen och smalare, de är så fint att inte vara alldeles blek o så! 

Hittade också massa bilder på Sway, när hon va liten. Såå söt! Alltså hon har alltid varit söt och är söt fortfarande såklart! Men ska lägga upp lite bilder som jag hittade. 

Jag måste bara säga att boken jag läser för Sway (den heter "Den stora katt konspirationen) på kvällen innan hon ska sova är rätt rolig. De är så att jag vill veta vad som kommer att hända härnäst och Sway tycker om den. Så de känns roligt att ha hittat bra böcker som passar henne. Kan rekommendera den för alla barn mellan 9-11 år. Tycker att de är så mysigt att läsa för henne på kvällarna, man får lite extra tid tillsammans.

Nä nu ska jag gå och ge Staffan lite massage, har tydligen lovat honom de :) På tisdag kommer mina älskade småsystrar, ska bli så mysigt att dom hälsar på. :)

Kolla hårfärgen, älskart! (nu kom inte nåt av dom där snygg korten med men kan lägga upp de nån annan gång)
 Nu syns inte frisyren så bra men älskar den och tröjan, varför köpte jag den inte??
 Jag och mitt älskade bonusbarn ♥
 Alltså seriöst, kan man vara sötare!? Så sööt!


Här har jag och systrarna målat oss till indianer och en grön katt ♥ 2007



2 kommentarer:

jenny sa...

inte för att låta som en surkärring men skapligt att du har ett kort på Sway i min lägenhet, som inte jag har...

Jenny Nordlander sa...

Ja, den här bilden hade Staffan, så de är därifrån jag fått den, sen vet jag inte vart den är tagen eftersom jag inte va tillsammans med Staffan då. :)