onsdag 27 februari 2013

Stan

Vi for till stan efter att Staffan hade slutat jobba trots att Staffan egentligen inte orkade, men han ville göra mig glad. Min underbara man! ♥ Hittade i alla fall både golv och tapeter, de blev ett lite mörkare golv än va vi har nu. Tapeterna blev dock inte enfärgad.. Haha så typiskt att man ändrar sig.. Fast de här va faktiskt för att jag inte hittade några fina enfärgade. Dock fanns de massa fina med mönster. 

Valde mellan svart med vit/rosa blommor, jätte jätte ljusbeiga med ett träd i mörkare beige som glänser och ett par grå/beiga med kvistar som hade blommor och blad i vitt. De blev som sistnämnda, fast de va inte lätt att bestämma. Ville ha dom med träden först men de skulle ha blivit alldeles för ljust för min smak. Dom svarta tyckte jag om men minns inte riktigt varför de inte blev dom, hade ett bra skäl. Och så kände jag att jag fastnade för dom här. 

Får väl se om de blir i hela hallen med samma tapet eller om vi delar av de och tar en annan enfärgad som matchar den andra delen av hallen, får se vad som  skulle bli finast, kanske blir mönstrat i hela hallen. Äsch kommer se de sen när jag gjort klart ena delen. 

SötSway ♥
Tjing

2 kommentarer:

Stina sa...

Åh vad jag längtar tills jag får komma och hälsa på! Det ska bli så spännande att se hur ni har fixat med huset och att träffa dig min söta vän igen! Puss Stina

Jenny Nordlander sa...

Jag längtar också tills du kommer ♥ Ska bli så roligt! Ja, de ska bli roligt att visa er huset! Och de bästa av allt, att få träffa dig ♥ Puss Jenny