lördag 23 februari 2013

Hm

Har funderat på stavningen av ordet blogg/blog. Varje gång jag skriver ordet blogg så blir de markerat med rött under som om de inte ska stavas så, men stavar jag med bara ett g så blir de också fel. Jaja, kommer fortsätta att stava blogg. Känns bättre. 

Idag har jag skjutsat mina kära systrar till tåget. De kändes tråkigt men så är de alltid när nån man tycker om ska åka. Vi längtar tills dom kommer och hälsar på igen :)

Sitter och tittar på tapeter till köket och hallen. Vill nog ha brunt, fast inte en för mörk brun färg. Har en bild i huvudet på hur jag vill att den ska se ut, tror faktiskt att jag hittat precis rätt. Känns mycke bra! Längtar tills vi kan börja med allt! 

Har märkt en sak, när de är melodifestivalen på tv så är de typ bara de folk skriver om på facebook.. Antingen vilka låtar som suger eller vilka som är bra, men inte bara de utan även om att folk inte förstår att alla tittar på melodifestivalen. Tur folk har nåt att prata om ;)


Inga kommentarer: