söndag 17 februari 2013

Funderinga

Funderar på om jag vill att min blog ska ha nån särskild inriktning, ni vet vissa har tränings bloggar, andra har mat och vissa har barn osv osv ni fattar kanske va jag menar. Men de svåra är ju att komma på vad jag ska ha, är varken intresserad av att laga mat eller baka och träna de gör jag inte(än). Jag känner inte att jag är tillräckligt duktig för att ha en fotoblog. Fast foton kommer jag självklart lägga upp.

Jag har iof ett bonusbarn men hon bor här varannan vecka så då blir de inte så mycke blogande varannan vecka. Absolut inte intresserad av bilar och motorer eller kläder, fast man måste ju ha kläder på sig. Blommorna vi har tar jag nästan dö på, därför är de min man Staffan som fått den uppgiften hemma, ta hand om blommorna. Katterna skulle jag kunna skriva mycke om men jag vet inget om sjukdomar och sånt. Inredning hör ju till ett av mina intressen.. Hm.. Kanske skulle ha lite en blandning av inredning, lägga upp foton som jag är nöjd med, skriva om familjen, då blir de ju både barn, katt och man. Ja så gör jag! De får bli min inriktning-allt möjligt ;) 

Känner att de blev en bra lösning :) Vilken bra start jag fick efter denna ofrivilliga blogpaus. :)
Todeloo

Inga kommentarer: