måndag 30 april 2012

Tårta och bubblor

Ja, jag skrev tidigare att jag skulle gå en promenad, tyvärr så kan jag inte hålla de.. Fastnade på en tårtsida, nu har jag hittat 33 st som är fin istället för alla 45 000(jag skojar inte! Fanns tom fler..) så har suttit och tittat på tårtor i ca 4 h.. Så nu är jag helt slut!

Har beställt en såpbubblemaskin till bröllopet, eller den ska vara till efter vigseln istället för att alla ska behöva blåsa bubblor på oss så fixar maskinen de. :) Kommer att bli så fint!

 En av tårtorna, vi får se hur den som vi väljer ser ut
Bilden är hämtad från google

3 kommentarer:

erika sa...

En sak många inte tänker på är ju att såp bubblor kan förstöra kläderna. fettet i bubblorna ger fläckar som ej går bort =( Tråkigt om din fina klänning blir förstörd och även gästernas kläder. =/

Men nu är det inte långt kvar ;)

Jenny Nordlander sa...

Bubblorna kommer antagligen bara att flyga omkring i luften annars får man kanske akta sig ;)

Nej nu är de bara 19 dagar kvar :D

erika sa...

Jo att dom flyger hoppas jag med ;)
Japp man får kolla vart du har maskinen och ställa sig så bakom den och kolla vilket håll det blåser ;)