måndag 30 april 2012

Fotografering

Sitter här och njuter av den här måndagen, lyssnar på härlig, glad musik och är allmänt lycklig! Vi va på parfotograferingen igår, de gick jätte bra, de va både mysigt och roligt. Fast jag upptäckte att jag inte alls kommer att kunna ha mina brudskor på bröllopet, fick ett skavsår som sen blev ett öppet sår.. 

Men nog om de.. Jag längtar som en galning efter att få se bilderna från fotograferingen! Fotografen hette David Schreiner, ni kan googla på honom om ni vill se andra foton han har fotat, sjukt duktig!! 

Idag ska jag fixa lite, sen så försöker jag få tag på min promenadkompis Emma W, vill ta en powerwalk! Sen ska jag börja med menyerna!! :D Bra dag idag tycker jag♥ Sen måste jag bara rätta till en sak, de är 20 dagar kvar till bröllopet idag inte igår, de va jag som va lite virrig.

Todeloo

Inga kommentarer: