lördag 7 april 2012

Mys kväll

Idag är de lördag, fast de känns som söndag. Va och tränade så fort jag hade klivit upp, de kändes så himla bra! Staffan och jag hade nyttig mys kväll igår, va hade gurk-, morots-, paprikastavar och blomkål med dipp och vindruvor. Mums säger jag bara! Sen hyrde vi Svensson Svensson filmen ganska rolig men inte alls lika bra som serien :) Hur mysigt som helst hade vi iallafall ♥

Idag ska jag och Staffan skjutsa lite folk till nån stuga i skogen 7 mil bort, skönt att vi båda får plats i bussen så slipper den ena åka själv. Sen när vi har gjort de så ska jag hjälpa Emma W att sätta i löshår. Kommer vara så sugen på att sätt i mitt också men ska vänta till närmre bröllopet, för då hinner jag färga håret en gång till så att de inte är nån utväxt.

Ska snart gå och göra mig klar för att skjutsa folket, ska inte åka förän halv 4 men vill vara klar så jag slipper stressa. Ha en trevlig lördag!

 Grönsaker och vindruvor
Blommor
Blommor igen

Lite trist att jag inte har knäppt kort men min vanliga kamera på länge, de blir bara med mobil kameran.. Men ska ta och ändra på de snart! :)

Inga kommentarer: