lördag 21 april 2012

Bröllop

Idag har de varit så fruktansvärt trist väder, snö, regn och snöblandat regn. Jätte trist verkligen, och jag och Emma w som tänkte gå en promenad. Förhoppningsvis är de bättre väder imorn så att de inte snöar eller regnar. De va så skönt att gå med stavar i fredags! Och de tog!!

Jaja, känns som jag har skrivit lite väl mycke om vädret nu.. Ja, nu till lite annat. Emma och jag gick till Erikshjälpen idag, där hittade jag två par spets gardiner som jag ska använda på vanliga vita dukar på bröllopet, de kommer att bli så fint. Fast problemet är att den ena gardinen är grön, men jag hoppas att några klorblekningar ska hjälpa.

Sen har jag hållt på över halva dagen med placeringskortena. Nu är alla halvt klara, bara hälften kvar.. Hehe, de är lite jobb men de blir lite mer personligt och precis som vi vill ha de. Eller ja nästan exakt som vi vill ha de. 

Vi har även övat på att dansa vals idag, lite grundsteg bara. De kommer bli roligt. Åh, va jag ser fram emot att få gifta mig med Staffan och bröllopet! ♥ Jag är så lycklig nu. 28 dagar kvar.... :D
Slängde upp en bild på mig o pappsen när jag va liten, har inget med texten att göra (som vanligt..)

Inga kommentarer: