måndag 16 april 2012

Hur bra som helst!

Ja måste bara säga att de har gått väldigt bra att ha Findus ute, han stortrivs. Han verkar hålla sig på gården och i dikena i närheten av gården. De roliga är att när man är ute och när man ropar på honom så kommer han springandes med svansen rakt upp.

Puss får vi vänta med, förhoppningsvis så går de lika bra att få honom till att bli utekatt. Visst är jag fortfarande orolig att de ska hända dom nåt men man får tänka på vad dom mår bäst av.

Har hållt på och pysslat med grejer till bröllopet hela kvällen, va snabbt tiden går säger jag bara! Känns som man bara hinner börja så har de gått massa timmar. Nu är de bara 33 dagar kvar.. Hjälp! Tiden bara rusar iväg, älskar att planera allt. Hoppas att jag hinner göra klart allt, de tror jag men man är ändå lite orolig.. Nu ska jag gå och titta på tv sen byta kattsand åt våra kära kissemissar. 

Todeloo

Inga kommentarer: