tisdag 1 maj 2012

Stan

Jag har varit till stan Emma W och Ida idag och inhandlat massa saker till bröllopet. Gästbok, inredning till festlokalen, blåa skor till mig som jag ska ha på bröllopet(istället för dom vita som gav mig köttiga skavsår. Och nya örhängen(igen) men nu har jag bestämt mig för att jag ska ha dom på mig :) 

Kära nån 19 dagar kvar... Va säger man?? De är 3 onsdagar, 3 torsdagar, 3 fredagar kvar sen är de lördag.. De är inte mer än så, oj oj, känns så bra!

När jag kom hem från stan så va jag så sugen på att powerwalka men Ida och Emma orkade inte(förståeligt efter en heldag i stan) så jag hörde av mig till Carro och hon va på. De va fruktansvärt skönt att gå. Vi ska gå imorn bitti igen :)

Föresten, nu har Staffan och jag valt vilken tårta vi vill ha, de va svårt att välja men vi valde den båda tyckte va finast såklart. Skönt att ha de färdigt iallafall.

Den här skylten ska vi ha på bröllopet men behöver ju inte avslöja mer än så ;)

Inga kommentarer: