torsdag 19 april 2012

30

Idag är de prick en månad kvar till den stora dagen.. De kommer att firas genom att hålla på med bröllops fix :) Nu när jag har alla grejer igen så kan jag fortsätta. Tjohoo, de närmar sig.

Staffan va och klippte sig hos min frisör igår, han blev jätte nöjd och jag tyckte att de blev väldigt fint! Min fina älskling! Efter de så for vi till huset vi ska köpa, dom frågade oss vad vi ville ha kvar av trägårdsredskapen osv. Hade nästan glömt bort hur de såg ut där alltså storlek på rum osv.

Vi har så mycke att se fram emot nu, de känns så roligt! Vet föresten precis hur jag vill renovera i huset! Kommer att bli såååå kul!!

Måste föresten berätta att jag drömde att vi hade fått en liten dotter, jag skulle nakenfotograferas med henne.. Sen kom de in några som ville titta på, jätte konstigt. Och Staffan va inte med, de va också konstigt. Drömmar kan vara så skumma! Men ganska roliga också. Sen drömde jag att jag tränade bland massa folk i bara underkläder.. Mycke naket i mina drömmar nu! Haha

 Lekte lite med färger och saker som jag knäppte kort på

 De va roligt och se resultatet. Bilderna har som vanligt inget med texten att göra men tyckte att de va för lite bilder på bloggen.

2 kommentarer:

erika sa...

Nakna drömmarna kanske är längtan till bröllopsnatten ;)

Jenny Nordlander sa...

Ja de kanske de är :D hehe