fredag 6 april 2012

43 dagar

Hej hopp! Räknade ut att de bara är 43 dagar kvar tills den stora dagen, känner av de! Speciellt när jag tog och räknade dagarna som va kvar.. Men kära nån va jag helt plötsligt började svettas om händerna och de pirrar i magen som om de vore en hel fjärillsfarm därinne!

Idag så skulle jag till tjejen som fixar min bukett, hade ställt klockan.. Men trött som jag va så försov jag mig.... Vaknade i ett ryck, kollade på klockan! Ringer upp Petra och säger att jag försovit mig, glömde presentera mig och allt men hon fattade nog vem jag va trots att jag inte låter som jag på morgonen som ny vaken utan låter mer som en man, ja dom som har väckt mig vet att jag inte låter som jag! Haha.

När jag nu väl kommer till henne så får jag mig en kopp väldigt gott the, sen satte vi igång. Visade mina bilder och hon visade lite va hon trodde. Till slut efter alla tankar och funderingar så kommer vi fram till nåt mycke bra, den kommer bli så fantastisk fin den buketten! Och corsagen som killarna ska ha :) 

Känns så himla bra nu! Har inte haft några fler mardrömmar nu iallafall, vilket är väldigt skönt! Känns så bra med både fotograf (Johnny Lundgren), frisör (Annsofi Alfredsson) och florist (Petra Nyborg). Jag känner mig trygg och säker på att dom kommer göra mig väldigt nöjd med allt de dom ska göra! Måste höra av mig till hon som ska sminka mig nu bara. :) 

Och nu vet jag att jag SKA vara fit om 43 dagar, vad folk än säger så ska jag vara de! Ska fortsätta hårdträna!  Jihoo jag är så taggad för allt nu! Inte mycke som kan förstöra min dag idag! :) Oj vilket långt inlägg de blev, hoppas ni orkade läsa!

Todeloo

 Den här buketten(fast inte så lång) va de tänkte från början att jag skulle ha men så blir de inte :)

Inga kommentarer: