fredag 4 maj 2012

Sömnlös

Jaa, vad säger man.. Klockan är just nu 02.22 och jag kan inte sova. Är trött i huvet men hela jag kunde bara inte sova då jag kom på hur mycke som behövs göras innan bröllopet.. 15 dagar kvar nu och de känns! De känns helt underbart samtidigt som jag känner hur mycke jag har att göra. Haha, skrev en "att göra lista".. Den blev inte så kort. 1 och ½ A4 sida. Fast då skrev jag ner precis allt som ska göras och fixas innan den stora dagen. Fast jag tror att jag kan ha missat en hel del också..

Sen är de lite jobbigt för jag känner att de finns en del personer som jag känner att jag hade velat bjudit på bröllopet som jag har kommit på lite för sent.. De går ju inte att ge dom panik såhär 15 dagar innan. Trist bara att de inte går.. 

Jag känner att jag mest har svamlat under de här inlägget men är de så konstigt egentligen med tanke på hur mycke klockan är, nej jag tror inte de. Ska greja lite nu och sen sova, de behöver jag verkligen göra nämligen.

Tjingeling

Inga kommentarer: