söndag 13 maj 2012

Efternamn

6 dagar kvar.. Måste börja öva på att beställa saker med namnet Nordlander istället, de är en ovanlig känsla. Jag har haft mitt efternamn hela livet, är så van att behöva stava de behöva säga de flera gånger. Nu blir de så annorlunda.

Jag längtar tills jag får heta Nordlander samtidigt som jag idag kom på att jag inte någonsin kommer att heta Mäntynenä igen. Trodde inte att jag skulle säga de här men jag kommer nog sakna mitt efternamn lite ändå. Fast om ett tag kommer jag antagligen tycka att de är konstigt att heta nåt annat än Nordlander. :)

Den här helgen har vi både varit i Östersund och Sundsvall. Vi hittade skjorta, plastrong och väst till Staffan. Han kommer vara så stilig! Jag har aldrig sett honom så fin, ta de inte fel, han är alltid fin men han va så fin! De va så jag höll på att tappa andan när jag såg honom. ♥

Min klänning skulle dom skicka med bussgods så vi inte behövde åka dit igen(Tackar!) Sen for vi hem och övade på att gå och stå med Emma W, Ek och Daniel och vi såklart. De kommer bli såå bra och fint, alla kommer att vara super fin och stiliga!

Idag for vi och hämtade ringarna, min ring va så fin(Staffans ser ut som våra förlovningsringar)! Längtar tills jag får ha på mig den jämt! Kommer att vilja ha fina händer jämt så man matchar ringen :) Och jag kommer inte ta av mig den om jag verkligen inte måste! 

När vi skulle hem så åkte vi till vigselförättaren och gick igenom va han kommer att säga osv. började nästan gråta då, va kommer jag inte göra när de verkligen gäller? Haha, kommer nog en hel flod med glädjetårar! haha. 

Nej nu måste jag fixa med annat! Ha en trevlig kväll

Jag från möhippan haha :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Du kommer nog vänja dig rätt snabbt vid att heta Nordlander, det gjorde jag...;-)
Fast visst skrev man fel några gånger i början.

Kram från din blivande svägerska!

Jenny Nordlander sa...

Ja, de tror jag också! Haha, kan bara tänka mig att man gör de.. Skulle vara lite konstigt annars! Vi syns på lördag ♥

Kramar