söndag 6 maj 2012

Möhippa

I lördags morse kom tjejerna och hämtade mig(och jag som hade massa planer ;) Började med att jag fick på mig en orange tröja där de stod Staffans på baksidan, en tyllkjol i gammelrosa en rosa banderoll som de står Bride to be på och ett diadem med fluff, och lampor som blinkade och en blinkande ring.

Fick en lista och glassburk, sen va de bara gå in och handla allt på listan från systembolaget. Haha! Sen fick jag gå in på konsum och handla komdomer. Sen for vi till stan, där fick jag en ansikts behandling på Södra berget. Underbart! Efter de så for vi till Erika, där hade tjejerna fixat i ordning lunch. 

Efter lunchen gick vi ner på stan där jag skulle samla 20 killars telefonnr och samla pengar i en bidragsbössa, sm de står "sänk pengar till mitt bröllop". Sen åkte vi till nöjeshallen och jag fick rida på mekaniska tjuren(som va en snopp). Efter de så for vi till Erika och hade skoj. Sen åt vi middag på norrlands källan.

Efter de så gick vi tillbaka till Erika och spelade spel och skrattade. Senare gjorde vi oss i ordning för utgång. Jag fick i mig på took för mycke att dricka precis innan utgången så de resulterade i att jag ramlade av en scen och stukade foten.. Innan de så sjöng jag Fångad av en stormvind med Carola. Mer orkar jag inte räkna upp. :)

Jag lyckades samla ihop 800 kr i min bössa iallafall. Jag vill säga att jag verkligen har dom bästa och finaste vännerna nån kan önska sig! ♥ 

Sov så gott! Lägger upp kort på bössan och sånt en annan gång.

Inga kommentarer: