tisdag 15 maj 2012

Yr hönan

Har egentligen verkligen inte tid att blogga men vill hålla alla lite uppdaterad ändå. :) Ikväll har jag träffat dom som ska servera på bröllopet, vi gick igenom lite grejer som ska fixas, de kommer bli så bra! Blev så imponerad över hur mycke dom hade funderat och hur mycke dom ska fixa och hjälpa till. 

Känner att jag mest springer runt som en yr höna och fixar lite här, donar lite där men att listan med saker att göra bara växer.. Får sätta i en högre växel, fast ändå är jag inte orolig.. De är lite konstigt, men samtidigt väldigt skönt! Har ju några nätter på mig att jobba också.. Haha, nej då behöver vila då iallafall.

Jag har nog fortfarande inte förstått hur att allt händer på lördag, vet om de men de känns som att man har gått och längtat så mycke efter de här så att när tiden nu är inne så förstår jag inte de till 100 %, jag hoppas att ni fattar va jag svamlar om! Haha, som sagt yr höna! Måste gå nu, har fullt upp, sen sova.

Godnatt

Inga kommentarer: