torsdag 24 maj 2012

Fru Nordlander

Jag har inte glömt bort att blogga, har bara inte haft tiden eller orken. Detta har hänt sen sist: i tisdags så blev vi husägare! :D Vi får flytta in nångång nästa vecka. Sen så började jag min utbildning på SJ i tisdags också, tror att de kommer att gå bra. :) Ja just ja, vi har öppnat alla bröllopspresenter, å va mycke fint vi fick! Säger Tack till alla som gav oss så fina saker! 

Jag har börjat smälta de här att jag är gift och att jag har bytt efternamn, tycker att de klingar rätt fint : Jenny Nordlander ;) Så nöjd med mitt liv just nu! Jag är verkligen så lycklig! Har dom bästa vännerna man nånsin kan önska sig eller ha! 

Har en underbar man, som jag älskar otroligt mycke och ser upp till! Har ett underbart bonusbarn som jag älskar och trivs väldigt bra med. Sen så har vi två söta, underbara katter! Vi ska få flytta till hus! De är varmt och soligt!

Jag lever mitt drömliv just nu! Jag hoppas inte att nån missuppfattar mig nu och tror att jag vill skryta, för de vill jag absolut inte göra jag vill bara uttrycka min kärlek till alla i mitt liv! ♥ Jag älskar er ♥♥♥

Lägger upp några bilder från bröllopet, har inte fått allas än, så jag lägger bara upp lite smakprov :)

 Kyssen med stort K!
 Nygifta ♥


 Anländer till festen
Världens lyckligaste brud!
Foto:  Carolina Hauqe ♥





Inga kommentarer: