onsdag 27 mars 2013

Trött och seg

Idag har varit en sån där trög dag. Efter jobbet hade jag ont i nacken, kände mig trött och seg bara. Fortfarande sjukt seg men dricker lite juice i hopp om att bli piggare :) 

Sitter för ovanlighetens skull framför tv:n.. Så skönt faktiskt. Satt och zappade mellan kanaler, hamnade på 4:an där "Helt sjukt" precis började, handlar om alkohol, väldigt intressant! Orkar inte skriva så mycke mer detaljer, bara att de va intressant. 

Nu ska jag titta på ett inspelat avsnitt av Cougar Town, älskar den serien, blir så glad av den! Stina och hennes Staffan va här i tisdags förresten, de va så mysigt och roligt! Har saknat henne super mycke. Tänkte att jag vill fara till Göteborg och hälsa på dom, kanske skulle tagit en tripp i sommar när jag har semester ;)

Sov gott allihopa

Inga kommentarer: