måndag 25 mars 2013

Helgen

Måndag idag, ganska skönt! Har varit en så fullspäckad helg så de är skönt att de är måndag idag och att man får vila lite ;) I fredags så va Staffan och jag och hälsade på Sandra och Filip och deras baby Nella (9 dagar va hon i fredags)(tror att de är så dom stavar hennes namn). Hon va super söt, snäll och gosig. Grät inte en enda gång när vi va där. De va så mysigt! Grattis än en gång till Sandra och Filip!

Efter de så for jag, Ida och Carro till Emma W, vi pratade och fikade Emmas supergoda kladdkaka med chokladfrosting. Sen for jag och hämtade Staffan hos Ek, lämnade av honom hemma. Sen for jag och Carro runt på byn och tittade på hus tillsammans, oj vilka fina hus de finns häromkring säger jag bara!

Lördagen bestod av att hjälpa Daniel och Ullis att flytta, dom har köpt hus. Helt slut va jag! Fattar inte att vi höll på från halv 11 till kvällen. Men vi va ett bra gäng så de gick ändå ganska smidigt och bra. Sen satt jag hemma hos Janne och Madde en stund på kvällen innan jag for hem.

Söndagen gjorde jag, Carro och Emma W pizzabullar, super gott! Vi såg receptet i Emmas Hembakat tidning i fredags så vi bestämde att vi skulle laga de som lunch på söndagen. Va fruktansvärt seg hela dagen, man hade kunnat trott att jag va bakis eller nåt! Haha

Här kommer ett gäng med bilder på Nella 











Ha en bra måndag

Inga kommentarer: