torsdag 4 april 2013

Gårdagen

Igår hade jag en underbar dag, fick mycke gjort och hann dessutom träffa två av mina fina vänner ♥ Började dagen med en hård promenad, efter de blev de lite tv tittande och frukost och sådär. Sen träffade jag Emma P, vi fikade lite te och pratade. Sen for vi till mig och visade köket och hallen. :)

Efter middagen for jag till Ida och vi fikade sen blev de promenad med hundarna, hennes så söta hund Ace och sen en annans hund som vi fick låna med på promenaden. Efter de tvättade hon Ace och jag höll henne sällskap. For hem sen och tvätta och vek tvätt och sådär, sen lite mys med Staffan som alltid ♥ Kändes bara så bra. Jag älskar såna dagar verkligen.

Vi har en fototävling på jobbet, tycker att de är så roligt! :) 

Är de nån som brukar se på Fuskbyggarna? De är ett bra och intressant program, där man får veta så mycke bra saker om vad man ska tänka på när man anlitar byggfirmor och vad som är rätt och fel i renoveringar. 

Och så får man alltid se en firma eller en person som utger sig för att kunna renovera och så blir de bara skit av allt, allt är bara fusk gjort. Blir så arg att sånt folk får hålla på och lura folk på pengar, har dom inget samvete alls?? När dom förstör folks hem tycker jag att dom även förstör deras liv. Hemmet är ska ju vara ens fristad.

Nu ska jag gå och hänga lite tvätt, ha en bra kväll!


Inga kommentarer: