onsdag 20 mars 2013

Brist på tid

Dåligt med uppdateringar från min sida.. Sorry, har mycke saker för mig. Har snart målat klart ena dörren i hallen, ska klistra på speglarna när målningen är färdig :)

Idag efter jobbet så träffade jag finaste Ida, vi satt hos henne och pratade och drack te. Så mysigt! Sen for vi bort till hennes föräldrar, fick se hur deras nyrenoverade kök blev, de blev jätte fint! Sen for vi till mig så hon fick se förändringen här hemma. Sen känns de inte som att de har hänt så mycke mer idag, ska vika lite tvätt tänkte jag.

Imorgon ska Ida och jag gå på promenad med Ace (hennes finfina hund). De känns bra, då går man snabbt och långt! Ska bli så skönt och gå ut och röra på sig :) Imorgon ska Staffan och jag köra bort lite skräp, och då ska badkaret bort också! Ska bli så skönt, kommer bli en stor skillnad och så kommer jag äntligen att kunna göra klart på toaletten. :) Åh nästa vecka får jag träffa min kära vän Stina igen ♥

Tittade igenom lite bilder, hittade några som jag vill dela med mig av som jag knäppte i höstas, på min och Emmas foto resa. Ha de bäst, flodhäst.


Åh vill åka på foto resa igen!! Va säger du Emma, ska vi göra de snart igen? När våren har kommit kanske!? :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Jaaaaa, låter som en superide! Ååh, vad mysigt! :D

Jenny Nordlander sa...

Ja visst är de! Super bra tycker jag :D Puss