onsdag 13 mars 2013

Fika

Nu är tapetseringen klar för ett tag, kan rättare sagt inte göra så mycke mer, måste ha en byggnads ställning i trappen för att kunna göra klart de. Tror att Staffan kommer att få göra de, har sån höjdskräck att jag knappt vågar stå på en stol (går bra om jag inte tittar ner dock :). Fast ändå måste jag upp och greja om de är saker jag vill göra ;)

Längtar efter att få fixa skåpluckorna, kommer att bli så bra! Berit (Staffans mormor) och svärmor va hit nu ikväll, Berit hade med sig hemgjorda semlor så vi fikade och så såg dom förändringen här hemma, dom tyckte att de blev jätte bra. :D Ja, de är ju en jätte skillnad! :) 

Idag har de varit en såndär bra dag, träffat många jag gillar och haft de mysigt och roligt. Idag va Isabelle på jobbet så de va skoj. Efter jobbet hade Emma W och jag bestämt att vi skulle träffas, när jag går ut från jobbet så står hon och väntar på mig :) Gick hem, träffade Sway på vägen hem från skolan så vi gick hem och fikade. Sen skulle Emma hem eftersom hon skulle jobba. Hann bara dammsuga, laga mat sen kom dom andra.

Kära nån de är redan torsdag imorn.. Vart tar tiden vägen? Nu ska jag plocka lite sen kolla på inredning ♥

Ha en trevlig kväll. (Snart kommer före och efter bilder på kök/hall) Idag lägger jag upp en bild på Sway. Gullplutten ♥


Inga kommentarer: