fredag 5 oktober 2012

Fredag

Idag har Staffan och jag varit på begravning, hans farmors rättare sagt. Konstigt nog så grät jag inte, men de är inte så att jag inte va ledsen de bara kändes inte som att jag ville göra de. Känns konstigt att hon inte lever längre. Ja, man kan börja fundera mycke kring livet osv.
 
Nog om de, ikväll ska vi se basta, titta på film och bara mysa. Känns inte som fredag idag.. Känns mer som lördag. Skönt, för då är de en dag "extra" den här helgen, eller man tror de iallafall. :) Idag så är de 14 dagar kvar till Emmas och min fotoresa, wohoo. Skoj!  
 
Måste åka och handla, så vi får nån middag i oss. Ja just ja, har velat köpa en sån där dammsugare som man har stående i köket som finns i alla olika färger. Tror att de är Electrolux som tillverkar dom, jaja sak samma.
 
Har velat ha en sån ett tag, och idag så frågade svärmor om vi ville ha hennes, hon hade inte andvänt sin som hon köpte förra året och tyckte att den bara stod i vägen. Så vi ska hämta den sen, kanske i helgen eller nåt men blev väldigt glad iallafall. :D Kul hur saker och ting ibland ordnar sig ibland.
 
Nä off to the affär. Todeloo.
 


 
Bjuder på lite fler foton som jag fotat :)
 

Inga kommentarer: