söndag 7 oktober 2012

Alla har dåliga dagar

Just nu känns allt bara skit.. Fick den "känslan" eller va jag ska kalla de, bara sådär. Som när man duschar varmt och så helt plötsligt så blir vattnet iskallt. Antar att man inte alltid kan få vara glad och på strålande humör.. Skit, nu kom jag och tänka på allt de där som jag tänkte göra idag men som inte blev av.. Grrr.. 

Har på tal om nåt helt annat, har kommit på jätte bra ideèr till snyggt målade naglar, tyvärr så har jag inte såna färger så jag kan utföra ideèrna i praktiken. Så får göra nåt annat. Min kära vän Carro har bestämt att hon ska beställa nagelprylar från e-bay, sa att jag också ville de. 

Hon är fantastiskt duktig på allt som har med naglar att göra, hon har alltid vrålsnygga naglar. Hon är duktig på massa annat också såklart. :) Hon är en sån där vän som får en att må bra! Alltid så underbar, en sån som alla tycker om! 

Funderar på att sluta deppa och gå o fixa naglarna istället, sen sova! Och inte har jag nån rolig bild att lägga upp heller, tänkte lägga upp lite bilder på min söta brorson Odin men dom bilderna ligger inte i den här hårddisken.. Typiskt! Lägger upp dom sen. 

Tack och hej för mig ikväll.


Inga kommentarer: