onsdag 5 september 2012

Massor av bilder ♥

Nervös men väldigt glad
 
Håret klart, sminkning pågår
Staffan kollar så allt är klart ♥
Fina vänner ♥
Gästerna minglar lite

På väg att hitta en plats

Kanske lite nervös? :)
Brudföljet
Blomsterflickorna
Så fina ♥
Pappa och jag
Pappa grät hela vägen fram tror jag :)
Nygifta ♥
Kärlek



Brudbuketten
 Fint
 Bordet för gästboken
Dukningen, blev väldigt nöjd med den(tack och lov att jag fick hjälp, annars skulle jag inte hunnit fixa allt)
 Hur bra som helst, fina vänner man har som hjälpte mig till 2 på natten innan bröllopet ♥

Vårt bord där vi satt
Den otroligt vackra tårtan
 Bestmansen Richard och Daniel
 Brudtärnorna Ida och Emma
Vi ♥
 Fotograf: Johnny Lundgren
Alla dom här underbara kortena är tagna av fotografen som vi anlitade Johnny Lundgren, vi är väldigt nöjd med de arbetet och den tid han la ner för vår skull. Väldigt duktig och proffsig va han, supernöjda med alla korten!


Äntligen har jag fixat bilder till bloggen, men de va långt ifrån alla. Hade lust att lägga upp fler men de tar sån tid så jag orkade inte göra de. Bröllopsdagen va otroligt bra och lyckad, alla hade trevligt och roligt. Bästa dagen i mitt liv ♥

2 kommentarer:

Bröllopsmagasinet sa...

Kul med väldokumenterade bröllop! :)

Jenny Nordlander sa...

Ja, mycke bilder från den viktigaste dagen i ens liv är en självklarhet :) Jag känner kärlek och värme i mitt hjärta när jag tittar på bilderna från vårt bröllop, de hoppas jag alla brudpar gör!