torsdag 6 september 2012

Att göra

Tänkte bara tala om att om man vill se bilderna större så är de bara att dubbelklicka på dom. Så nu va de sagt. Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag ska börja greja med massa annat.

Tänkte att jag ska måla de sista lagret i taket på toa, de blir inte vitt.. Mer vill jag inte avslöja, de får ni se sen när resultatet är klart.. Hihi. Väntar på att lampan som vi har beställt ska komma. Kommer bli sjukt bra! Sen ska vi börja tapetsera på Sways rum nu till helgen, förhoppningsvis så hinner vi klart tills hon kommer hem!

Vi ska åka till stan på fredag och köpa en köksö med två barstolar, de kommer bli fint :) De är så otroligt roligt att hålla på med renoveringen, speciellt när de blir så stor skillnad!

Till en helt annan sak.. En sak som jag verkligen måste göra, vet att de va "länge" sen vi gifte oss. Men vi har inte skickat ut några tackkort än(dom är inte ens klara..), jag skäms, men vi har haft mycke att göra! Så nu står de på min prio lista över saker att göra! Men som man säger, bättre sent än aldrig ;) Hehe

Måste gå och måla, städa och tvätta innan jobbet nu! Tjingeling

Inga kommentarer: